Jak dbamy o bezpieczeństwo w Domu Wypoczynkowym Rena

Szanowni Goście,

Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najważniejszą wartością i priorytetem.

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wdrożyliśmy szereg dobrych zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym pobytem w naszym obiekcie.

OBSŁUGA OBIEKTU

  1. Pracownicy odbyli szkolenie z zasad zachowania czystości, higieny i są zobowiązani do ich przestrzegania- są to min. regularne, dokładne i częste mycie rąk, dezynfekcja stanowiska pracy, sprzętu używanego do wykonywania swoich obowiązków.
  2. Pracownicy są wyposażeni w sprzęt ochrony osobistej: maseczki ochronne, rękawiczki, mierzymy pracownikom temperaturę po przyjściu do pracy.

RECEPCJA

  1. Dom Wypoczynkowy Rena jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym i na każdym piętrze.
  2. Po wejściu do obiektu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni.
  3. Proces meldunku ograniczyliśmy do minimum, jednak dla naszego wspólnego dobra prosimy o wypełnienie krótkiej deklaracji w karcie rejestracyjnej- oświadczenie o stanie zdrowia – dbajmy o siebie nawzajem!
  4. Jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt- w przypadku gdy pojawisz się w obiekcie z objawami choroby, Dom Wypoczynkowy Rena zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku.
  5. Po zameldowaniu Gościa nasza obsługa każdorazowo dezynfekuje ladę recepcyjną oraz terminal płatniczy.
  6. Prosimy aby wszystkie płatności w miarę możliwości przebiegały bezgotówkowo.
  7. Przy ladzie recepcyjnej stoi 1 osoba.

POKOJE I CZĘŚCI PUBLICZNE

  1. Przed Państwa przyjazdem pokoje zostaną dokładnie wywietrzone, sprzątnięte i zdezynfekowane.
  2. Ze względu higienicznych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytu.

Na specjale życzenie po ustaleniu w recepcji i pod nieobecność Gości w pokoju personel sprzątający dokona tej usługi.

  1. Jeżeli istnieje potrzeba opróżnienia kosza na śmieci lub uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o kontakt z recepcją.
  2. Jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie.
  3. Części wspólne, korytarze, toalety poddawane są cogodzinnej dezynfekcji.
  4. Bezwzględny zakaz przebywania w obiekcie osób niezameldowanych.
  5. W pokojach istnieje zakaz używania suszarek nadmuchowych
  6. W dniu wyjazdu prosimy Gości o ściągnięcie pościeli i włożenie do worków, które zostaną dostarczone przez personel oraz o wrzucenie kluczy do dedykowanego do tego pojemnika stojącego na ladzie recepcyjnej .

Życzymy miłego pobytu!